Life of a GoddEsS

Its all about my daily life, my experiences and basically everything... Welcome to my page!

Friday, April 01, 2005

I MISS YOU

曾经以为友情比爱情坚定. . . 以为咱们的友情能持久不变. . . 直到天荒地老. . . 海枯石烂. . .

却不知竟在不知不觉中. . . 你已悄悄地离去. . . 正式离开我的生活中. . .

我是多么多么地想念天天能见到你的日子. . . 愉快地与你天南地北无所不谈. . . 分享着生活上的点点滴滴. . .

我们甚之把彼此的小名当成秘密般地守着...当成是对对方的承诺..

你知道吗?
当你承认你有心上人时... 我是那么的为你高兴...
当你为他而感到心烦时... 我就在你身边为你解忧...

而你...却选择了疏远我...没留下任何解释...

夜很深...心好伤...
原来朋友的离去比失去情人更让人感伤...

也许我想太多了... 你只是需要些时间冷静,单独的仔细想想你与他的问题...
仰或我这是在自欺欺人??

不管怎样...你还有我

不管你现在在何处...在干嘛...我都会在这里献上我的祝福
当你需要养伤或遇到挫折时...别忘了...回头...望望站在原地的我...你会看见双臂展开的我...带着你熟悉的笑容...等待着你

天呀...我真的好想你...

10 Comments:

  • At 11:07 AM, Anonymous Anonymous said…

    Gal!! who u miss? me ar? hehe.. dun miss me too much ok! see ya soon in april!hehe.. happy april's fool too!! hiak hiak..

     
  • At 11:36 AM, Blogger KY said…

    miss me, please?

     
  • At 1:26 PM, Blogger Goddess_MeG said…

    missing my own ass... hahahhaha getting damn rude nowadays :P

     
  • At 4:08 AM, Blogger KY said…

    heh. sien.. -.-"

     
  • At 2:34 AM, Anonymous Anonymous said…

    Actually... I know who Margie miss la.... ME OF COS!!! Who else?!! =P =P =P

    MWAHAHAAHHAAHAHA! THANK YOU THANK YOU~!!! *takes a bow*

     
  • At 4:34 AM, Blogger Goddess_MeG said…

    hmm... didnt know u guys wanted so much to be my asSssSSss~ hohhoho

     
  • At 4:22 PM, Anonymous Anonymous said…

    I bet you didn't miss me, sien.

     
  • At 6:42 PM, Blogger Goddess_MeG said…

    oh guai lou u r here too... i miss u the most k

     
  • At 5:03 AM, Anonymous Anonymous said…

    I know you miss me most!

     
  • At 1:36 PM, Anonymous Anonymous said…

    唉! 有些朋友只是過客。。。
    突然出現在我們的生命當中。。。
    突然離去。
    就是這麼的無奈。
    我也剛剛失去一位非常非常好的朋友。
    您也見過她。。。
    雖然很可惜。。。但沒辦法。
    只能接受而已。 也許這就是所謂的緣盡了吧!

     

Post a Comment

<< Home